4 d’octubre del 2011

Salut i Cerdanya



Una de les fites que em vaig proposar ja fa anys, quan començava el boom dels blogs, era mantenir un vincle obert amb la meva terra, Cerdanya. Com a cerdà de la diàspora (aviat farà 30 anys que sóc barceloní d'adopció i gracienc de convicció), mantenir aquests ponts em fa sentir més proper al "terrunyo"...



En aquells mesos que durà [li desitjo a aquest una més bona salut i una longevitat remarcable], sovintejaren les notícies, pensaments, articles sobre la meva estimada Cerdanya.
Mig en broma vaig començar a signar els "posts" amb el lema "Salut i Cerdanya". Ara, tres anys després, a més a més de significar el comiat de cada entrada, també intitula el blog.
Per a mi ha esdevingut un segell personal. Que ofereixo a tots els que ens estimem aquells indrets, 
a usar sense restriccions...




Cerdanya, si el paradís existeix, segur que se t'assembla molt...
Salut i Cerdanya

Pensionistes, un cop + amb + sort que la resta de catalans/es

Em plau compartir aquesta bona notícia amb tu. Parlo de les pujades del valor de les pensions dels nostres avis i àvies i de la resta de per...