1 d’octubre del 2011

Estreno Blog

BENVINGUTS AL MEU BLOG PERSONAL

Fa força temps, pels volts de l'estiu de 2.008, vaig tenir un blog a un espai que cedia Microsoft.
N'estava molt,del meu blog.
Sense avís previ, la cosa va minvar i va deixar de funcionar.
Ens van migrar al Word press, però no em va agradar, la veritat.
Aquest temps, he anat gestionant el blog de la meva associació de veïns a Barcelona, l'adreça de la qual és
http://gracia-nord.blogspot.com/
però sense una desitjable continuïtat, que espero poder mantenir des d'ací.
Com feia en l'altre bloc, sempre tancaré amb la signatura, Salut i Cerdanya, que ara intitula el meu blog.

Salut i Cerdanya

Pensionistes, un cop + amb + sort que la resta de catalans/es

Em plau compartir aquesta bona notícia amb tu. Parlo de les pujades del valor de les pensions dels nostres avis i àvies i de la resta de per...