14 d’octubre del 2011

De nou el Túnel del Cadí

Sembla, segons publica el Regió 7" que l'Excel·lentíssim Consell Comarcal de Cerdanya s'ha ofert a l'empresa concessionària, a "identificar" els "lladres" que estem empadronats a la comarca i, per tant, disposem del pertinent certificat i, així, obtenim la gratuïtat del Túnel.
Em sembla una mesura lamentable.
Perillosa.
Antidemocràtica.
Ajudicial.
Em fa sentir com si fos un cleptòman, un escurabosses, un pispa, un saltaterrats, un vulgar carterista, un aprofitat del sistema.
I això no m'agrada gens.

Pensar que uns representants polítics es dediquin, sense l'ordre judicial pertinent, a furgar en la vida privada de la gent, em produeix perplexitat, incertesa, por i, si m'ho permeteu, una mica de "fàstic"...



Espero pel bé de tots que això es quedi aquí, sinó haurem de demanar responsabilitat als il·luminats que fan propostes sense reflexionar-hi gaire....
Que la defensa dels residents "reals" no signifiqui saltar-se la llei o aixafar els drets de ciutadans que paguen els impostos a Cerdanya. Hi estiguem 15 dies o 365. Què més dóna?
Que la defensa dels interessos dels residents no suposi aixafar els drets de la resta d'empadronats...
Em fan una por...

Jo pago el meu IBI, l'impost de circulació de cotxe i 2 motos (per cert que mai hi són, poca despesa hi generen), les meves taxes d'aigua (gens barata, per cert), d'escombraries.... tot això són guanys pel meu municipi (crec que cobra més de 100 euros/any per empadronat), al qui no li suposo cap despesa, ja que no hi sóc la major part de l'any.
Què els impoprta si ho "compenso" una mica amb els descomptes del Túnel?
Quin mal faig als altres cerdans, el de soca-rel?
Com a la imatge superior, de quin color volen que siguem?


En aquestes condicions, d'excel·lentíssim en té ben poc.

Salut i Cerdanya

Pensionistes, un cop + amb + sort que la resta de catalans/es

Em plau compartir aquesta bona notícia amb tu. Parlo de les pujades del valor de les pensions dels nostres avis i àvies i de la resta de per...