5 de desembre del 2011

Bellver no compta

Aquest cap de setmana hem anat a la fira de l'esquí que es munta al poliesportiu de Bellver.
Hi havia allí, entre  d'altres, un stand del turisme comarcal.
Vam estar fullejant alguns catàlegs i tríptics, vam endur-nos-en algun, així com algunes enganxines que em serviran per promocionar la comarca al cotxe, al casc o a la moto.
Per sorpresa meva, en un catàleg on es detallen restaurants i allotjaments de tota la comarca, em vaig adonar que no hi figurava cap establiment de restauració del meu poble.

Bellver no compta?
Bellver no existeix?
Hi ha alguna raó [que ara desconec] per què no hi figurin els nostres restaurants?
Em sembla, tot plegat, impresentable.

Si hi trobeu els restaurants de Bellver, m'ho feu saber, ok?

Caldria que, des de l'Ajuntament, s'exigís una rectificació immediata als responsables de la seva edició, així com la retirada dels catàlegs equivocats; amb el dispendi econòmic que tot plegat ha ocasionat; difícilment justificable en temps de crisi.

Una mica més d'orgull des del municipi.
Una mica més de sentit comú dels responsables públics que, com en aquest cas, sovint no són capaços de detectar errors de mida considerable com ha estat el present.

Salut i Cerdanya

Pensionistes, un cop + amb + sort que la resta de catalans/es

Em plau compartir aquesta bona notícia amb tu. Parlo de les pujades del valor de les pensions dels nostres avis i àvies i de la resta de per...